A technika ördöge közbeszólt… eddig nemvolt semmi baj a fényképezőgéppel.. no de most..nem készít szép képeket.

Egy pár mondat a szappanról.

Ez egy testradírozós szappan (kókuszreszelékek miatt).

A szappanban  az összetevők:  elszappanosított olívaolaj,-  kókuszolaj, napraforgóolaj ,kókusztej,kókuszreszelék. Kakaóval és csokival díszítettem.  Superfatként mandulaolajat tettem a termékbe.

Rétegeztem a kókuszt és a csokit, mert azt szerettem volna hogy egyik oldalán tiszta kókuszos szappan,-a másik oldalán már teljesen csokis -kókuszos szappan legyen.

Körkörösen rétegeztem és így jött létre ez a forma.  Ezt a technikát szoktam négyszögletes formában  is alkalmazni,  mert nekem nagyon tetszik  hogy átmenetek vannak a szappanban.. ( gyerekeimről nem is beszélve…meg vannak őrülve a csokis szappanért).

Én ezt a szappant illatmentesen szoktam hagyni (lsd.  előzmények), és szerintem egy nagyon kellemes szappan .

Reklámok