Íme a körömvirágos szappanom.

Én nagyon szeretem a körömvirágot (minden felhasználási formában).

Ezt a szappan tömbszappanként készítettem, és ez is egyike azon szappanjaimnak amit direktben illóolajmentesen készítek el.   A szappan szolid illatát a “citromgolyók” adják (no meg a körömvirág szirmok természetes illata) amelyet a szappan kiöntése előtt rakok bele  masszába. Egyébként igény és ízlés szerint lehet rakni bele illóolajat.

A gyerekek fürdetéséhez  gyakran használom e szappant (amikor unom a csokis szappant, akkor válogatunk a készletekből).

A szappan összetevői: elszappanosított olíva,-kókusz,-körömvirág,- és ricinusolaj.  A szappanban a folyadék körömvirágtea volt.  A készítménybe tettem szárított körömvirágszirmokat,-  szappanból készített citromgömböket és a tetejét egy nagyon-nagyon pici kakaóval mintáztam meg.  Superfatként sheavajat használtam.

Az olajak és a bázisolajak (superfat-ok) hatásait  nem tüntetem fel külön a szappanjaim ismertetésénél, mert azokat a technológiai fül alatt eléggé részletesen összesítettem ( és ugye inkább igyekszünk hatékonyan tevékenykedni).

