Ezt a szappant akkor használom ha éppen lehangolt vagyok.  Egyszerűen jobb kedvre derülök amikor használom, annyira szeretem a illatát.

Ez a szappan elbírja, sőt igényli az illóolajat (a mézhez szerintem a citrus illatok -narancs,citrom stb. harmonizálnak) és bár én óvatosan szoktam beletenni a szappanjaimban illót,de ennél azért elszoktam csábulni…

Ez azért is nagyon furcsa,mert én  nem szeretem a mézet és a cukrot (kemény cukrokat pláne)

A ” mézes ” szappanok készítése során párosítani szokták  a körömvirágszirmot (és főzetét) , kamillavirágzatot ( és  főzetét) , és a citrusillatokat .   A szappant díszesebbé lehet tenni, ha a szappanmassza kiöntése előtt citromgolyókat vagy natúr szappangolyókat/ kockákat teszünk bele…

Én ennél a szappannál a méz-körömvirág-narancsilló kombinációt választottam.

A készítés során szoktam még:

1) méz- kamilla-citrom(illó)  (kész is a kamillás tea),-

2) méz – körömvirág -citrom/narancsilló összeállítást alkalmazni.

Az összetevők:

elszappanosított olíva,- kókusz,-, lenmagolaj,   méz , narancs illóolaj, a készítménybe  díszítésként tettem körömvirágszirmot. A szappanban a folyadék körömvirágtea,-, superfatként  pedig körömvirágolaj volt a befutó.

Reklámok