Ma lebetegedett egyik gyermekem, így gyerkőc-ápolás közben délután lett időm, hogy utolérve magamat újabb szappanokat készítsek  ( sörös-mézest, sószappant,-és édesanyámnak meglepiként egy rózsaillatú szappant).

Holnapra invitáltam barátnőmet ( aki nagy rajongója a natúr – szappanoknak) így tutira készítünk újabb fajta szappanokat..

No, de visszatérve gyerekeimre, minap  a minimaxon nézték a mesét (nagyon imádják a csatornát).

Legutóbb újabb feladatot adott nekem éppen egy (Babar) mese:   balszerencse kísértette álmában Babart.. stb..

Elsőszülött gyerkőcöm amúgy is nagyon fogékony mindenre (egyből forogtak az agytekervényei) .. odaszaladt hozzám,   hogy “úristen itt van nálunk is a balszerencse”..

Nos, ez ellen tennünk kell valamit.

Hm. Ugye a szekrénybe nem tehetjük, mert onnan ki tud jönni és akkor mi lesz velünk..stb.. ötleteltünk rendesen. A végén csak közös nevezőre jutottunk:

– kitaláltuk, hogy ha megjelenik ( de csak abban az esetben) berakjuk a sütőbe a balszerencsét.. mert oda senkinek nem szabad benyúlni stb…

(az már csak mellékes körülmény, hogy ilyenkor bezzeg, fülekre találnak ötleteim és a benti szobában lévő párom kiszól nekem,hogy ötletem megint zseniális)

na mindegy…

Mit is mondjak, végül is igaza lett.

Nem győzőm a gyerekeket elhajtani az egyébként általam nagyon kedvelt hiper-super-modern sütőmtől :  mert ugye meg kell nézni, hogy ott van-e a balszerencse..

Nos. Igyekszem ezt humorosan felfogni,de azért megveregettem vállamat (jobb-kéz bal-váll)…

