Sószappanunk holt tengeri sóból készült.

A szappanban az összetevők:   elszappanosított kókuszolaj,- olívaolaj,-körömvirágolaj, superfat körömvirágolaj volt. A szappanban a folyadék körömvirágtea volt és illatosításnak geránium illóolajat választottam.

Készítettem egy alapszappant és hozzáadtam a holt tengeri sót.  Ezt követően beraktam a sütőbe két órára szárítani ( a sütőt 70 c fokra állítottam),majd a két óra leteltével felvágtam a szappant.

A só(s) szappanok készítésénél mindenképpen figyelembe kell venni azt, hogy legalább annyi sót kell használni amennyi olajat.

Egyébként s só(s)szappanokat leginkább Himalájai sóból is készítik, de hallottam már sima sóból is készült szappanokat.

Én a Holt tengeri sóból a sófürdőt szeretem leginkább, na de nem vetem meg az ezzel készített szappant sem.

A kereskedelemben árulnak sószappanokat ( legtöbbet a Himalája sószappanról hallottam) e termékek  100 %-os kristálysóból állnak ,és ezek általában kristálydarabok ( ezenkívül semmilyen adalékot nem tartalmaznak).

Reklámok