Mindig szerettem magam készíteni mindenfajta kiegészítőket ( csomagolópapír,ajándékok stb.)

Egyik nagyon jó barátnőm olyan profi kísérőkártyákat készített,hogy kedvet kaptam hozzá. Kicsit körülményes meló, de a végeredmény megéri,mert tényleg szép az e fajta kísérőkártya.

A gyerekkel készítettem  decoupage technikával a kártyát .

A folyamatról felrakok pár képet.

Gyakorlatilag  vékony kartonra  kell decoupage ragasztóval ráragasztani az általunk választott vékony papírt  (majd hagyni kell száradni). Vékony papír helyett én gyűrött papírt használtam, mert nekem az tetszik.

Ha  kiszáradt a kartonunk akkor ki kell mérni, hogy milyen hosszúságú kártyákat szeretnénk és utána  formára kell vágni. A kártyát felül lyukasztóval  kell kilyukasztani  és kész is. Én csomagoláskor lyukasztgatom a kísérőkártyákat.

Nekem a gyerekek miatt elhúzódó készítési ütem volt, de a végeredmény nagyon szép lett (na és persze a gyerekeim aktivitása is tetszett)

és persze  – a holnapi készülődést megelőzve – boldog karácsonyt,- újévet kívánok mindenkinek.

Reklámok