Kifogytam a körömvirágos szappanokból, úgyhogy sürgősen kellett készítenem újabb adagot…

A körömvirágos szappanban az összetevők:

elszappanosított olívaolaj,- kókuszolaj,-földimogyoróolaj és ricinusolaj. A folyadék körömvirágtea volt,- illatosításként citrom illóolaj került bele,a  superfat sheavaj volt. Színezésként a szappanba került körömvirágszirom, a szappanmassza felébe kurkuma és még ráadásként levendulagömbökkel cifráztam szappanunkat.

No, de meg kell említenem anyósomat, aki olyan körömvirágot szárít nekem,hogy annak csodájára járok…(köszönet érte) és a barátnőmet, aki segített a szappanok készítésében, kivitelezésében, és a gyerekek koordinálásában (ezért is köszönet).

Ezt a szappant én illóolajmentesen szoktam elkészíteni, igaz ekkor díszítésként és némi illatosításként citromgömbökkel szoktam tarkítani (A citromgömböket  citrushéjjal készítem,nem illóval). Most a szappan kapott citrom illót, de csakis azért , mert elfogytak jelenleg a citromgömbjeim.

A szappan felvágás után lett fényképezve…

