Ritkán szoktam készíteni 100 %-os olívaszappant, de most úgy gondoltam a készleteim fogyása kapcsán,hogy ennek éppen most eljött az ideje…

A szappant szantálfa porral díszítettem ( szantálfa kérge nagyon finom porrá őrölve), nem is nagyon cifráztam,mert szeretem mindenben a leegyszerűsített ,natúrabb formákat.

A szappanban az összetevők:  elszappanosított olívaolaj, a szappanban a folyadék desztillált víz volt, superfatként mangóvaj került. A szappan illatosításáért a guayaba illóolaj,- a díszítésért az őrölt szantálfa por a felelős.

Megvallom, vacilláltam azon,hogy illatosítsam e a szappant, aztán végül győzött az illatosítás…

Gondolkodtam azon, hogy kellene egy felmérést készíteni,hogy mi a vélemény arról, hogy egy szappan illatosítva legyen-e vagy sem de aztán lemondtam róla,mert viszonylag kevesen kommentelnek és így eleve dugába dőlne e projektem.

Viszont a forgalmi adatok azt mutatják,hogy jelentős forgalmam van ahhoz képest, hogy november végén indult el a blog.

Csak ez hozzávetőleges adat: 618 oldalletöltés volt 2010  november végétől a mai napig  a blogon, és ez úgy, hogy a wordpress szűri a (naponta) többször fellépőket… ez azért örömmel tölt el.


Nos, ő a szantálfás szappanunk guayabával…

A hátsó szappan szinte mosolyog, nemde?

Reklámok