Egy jóbarátom felhívta a figyelmemet, arra, hogy ne vakuval fényképezzem a szappanjaimat.

Érdekes, mert kipróbáltam mindkét formában (vaku nélkül és vakuval) és bár, nekem tetszik vakuval is fényképezve a szappanok (ámbár, lehet részemről némi elfogultság), de tényleg igaza van:

természetes fényben jobb az összkép (a vonalak,  a tónusok, színek stb.), úgyhogy ez az oka annak, hogy a blogra még nem raktam fel a rózsafás szappanomat.

Közben persze már készítettem újabbakat is ( kamillásat,-rozmaringosat, narancsos-mákosat,- bergamottosat,-és körömvirágosat).

A  körömvirágos  és a bergamottos szappanokból újabb adagot kellett gyártanom,mert mire felocsúdtam alig maradt belőle egy pár darab.

Egyébként a kamillás szappant  olívaolajjal,-  rozmaringosat kakaóvajjal,-  narancsos-mákosat sheavajjal, a bergamottos szappant mangóvajjal és a körömvirágos szappant sheavajjal készítettem.

