Igazából a rózsafa illóolajat nagyon ritkán  szoktam használni (gyakrabban használom a rózsa illót ) és ezt is nagyon különleges alkalomra szántam, végül így született meg e szappan is.

Sógornőm jelezte,hogy  ajándékoz nekem rózsaolajat, ezért tervbe vettem – a tavaszi megújulás ünnepére- azt, hogy készítek egy  rózsás szappant (is).  Édesanyám szokott örülni e szappannak…

A szappanban az összetevők:

elszappanosított:

  • olívaolaj,-
  • kókuszolaj,-
  • kakaóvaj,-
  • földimogyoróolaj volt.

A szappanban a folyadék kecsketej volt, a szappan illatosításáért a felelős a rózsafa  illóolaj,-a  superfat shevaj volt.

A szappanmassza felében porrá őrölt festőbuzért tettem és az elválasztás kiemelését picike levendula (szappan)kockákkal erősítettem meg. Bár én nem vagyok a “több díszítő elem” alkalmazásának híve, de ennél a szappannál  úgy éreztem, hogy stílusos lenne feldobni “a szappan összképét”.

Reklámok