Nemrég arra gondoltam,hogy a készleteimet gyarapítom az  elmaradhatatlan szappanok egyikével: a kamillás szappannal.

Az összetevők:

elszappanosított olívaolaj,- kókuszolaj,- szójaolaj és ricinusolaj.

A szappanban a folyadék erős kamillatea volt. A szappan illatát a  citrom illóolaj adja (ennek a szappannak intenzív kamilla-illata van,igazából nem is kellene bele semmi illatosítás), superfatként olívaolajjal erősítettem meg e szappan bőrápoló hatását.

A készítmény színezéseként porrá őrölt kamillavirágzatot használtam, a szappanmassza felébe “mintázva” tettem bele meg a kamilla őrleményt és így értem el ezt a hatást.

A kamillás szappanjaimba eddig egész kamilla-virágzatot tettem, de most úgy gondoltam, hogy  a szappanban porrá őrölt formában jelenjen meg e gyógynövény.

Nos, nagyon meglepődtem, mert én inkább sárgásabb színű változatot vártam és lett belőle zöldes  színű, ámde sárgás árnyalatú szín. Igaz, eddigi kamillás-szappanjaimat mézes-kamillás módon készítettem el.

Felrakok most a kamillás szappan képeiből  – összehasonlításképp – vakuval és vaku nélküli képeket.

Vakuval fényképezve:

Természetes fénynél,vaku nélkül:

Ennyi különbséget jelent a természetes fény,  nagyjából  így néz ki élőben is…

Reklámok