Itt is ugyanazok az eszközök kellenek, mint a decoupage kép verziójánál. Én most kerek natúrfa keretet vettem e célra.

A keret méretét figyelembe véve körberajzoljuk ceruzával képfelületet.

A keret széleit lefestem  akrilfestékkel.

ha megszáradt,repesztőlakkal vékonyan lekenem…

A repesztőlakk száradását követően ellenkező színű/hatású matt akrilfestékkel lefestem,majd kontúrral szimbólumokat rajzolok a keretre..

A képfelületre fekete kontúrfestékkel formákat rajzolok,majd ezt követően akrilfestékkel festem a formákat és a felületet.

Ha megszáradt,akkor lekenem lakkal, bár igazából ez nem kellene,elhagyható.

a kép belső felületét pár helyen bekenem repesztőlakkal…

A repesztőlakkal bekent helyeken ellenkező színű/hatású matt festékkel ( jelenleg vörösbor színnel) néhány ecsetvonással felviszem a festéket.

végleges előtti állapot,este fényképezve…

S íme a végeredmény.

Megállapítottam, hogy túlspiráztam  a díszítést (kicsit díszesebb lett, mint kívántam).

