nos, elkészült a rozmaringos masszázsolaj.

a masszázsolaj összetevői:

  • Szőlőmagolaj, mandulaolaj, lenmagolaj,-, ricinusolaj, búzacsíraolaj, őrölt rozmaringlevelek és rozmaring illóolaj.

Elkészítése:

Egy üvegtálba tettem őrölt rozmaringleveleket, erre öntöttem rá  az -előzőleg elvegyített- bázisolajakat, 4 napig melegebb helyre tettem,érlelődés gyanánt. Leszűrtem (sűrű fonású lenvászonból készült textílián keresztül), rozmaring illóval gazdagítottam és jól zárható, de dekoratív üvegpalackba töltöttem.

Az üvegpalackra rajzoltam üvegfesték kontúrral (általam kedvelt jelentésű) azték szimbólumokat, Így a saját készítésű masszázsolaj egyedi, de mégis elegáns ajándék…

Barátnőmnek április közepén van a szülinapja,így “árukapcsolásként” ezt is küldöm neki.

Josh Groban (nagyon-nagy kedvencem)  és Celine Dionnal együtt… egyszerűen zseniális.

Reklámok