Úgy gondoltam,hogy a tavasz közeledtével ideje készíteni kecsketejes szappanokat (is).

A szappanban az összetevők:

elszappanosított olívaolaj,- kókuszolaj,- ricinusolaj,-szójaolaj.

A szappanban a folyadék kecsketej volt. A termékben sheavaj gazdagítja (superfatként) az ápoló hatást.  A szappan illatosítását a jázmin illóolaj teszi teljesebbé.

A készítménybe raktam rózsaszín kozmetikai agyagot,ettől lett olyan szép színe a szappannak.  Egyébként rózsaszín agyagot  az érzékeny (száraz és normál) bőrre használják ( szappanba, arcpakolásokba, arctisztítókba).  Én a rózsaszín agyagot arcpakolás, illetve szappan készítésekor használom.

Kétféleképpen öntöttem formába a szappant:

1) virágforma használatával  és

2) tömbforma használatával (ebben az esetben illesztettem a közepébe  levendulagolyót)

Mindkettő esetben nagyon gusztusos lett.

