Ezt a szappant az érzékeny bőrű ismerőseim szeretik, használják. A szappan illóolajat nem tartalmaz.

A gyermekeim részére készítettem figurásat (katicásat, pillangósat, méhecskéset s persze virágosat) ,-  a “felnőttek részére” készítettem tömbszappan változatot is.

A szappanban az összetevők:

elszappanosított olívaolaj, kókuszolaj, napraforgóolaj, ricinusolaj.

A termékben a folyadék kecsketej volt.  A szappan –  superfat bőrápolóként – sheavajat,-  a tömbszappan -díszítésként-  mézes gömböket is tartalmaz.

Mind a tömbszappan, mind a figurás változat szilikonos formában készült.

A szappant kipróbáltam ( időközönként,amikor a kedvenceim vannak “porondon”,akkor türelmetlen vagyok és nem bírom kivárni a hathetes érési időt) és odáig vagyok érte,  jó krémes és  nagyon jól habzik.  Összességében nagyon elégedett voltam az eredménnyel.

Mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok.

Reklámok