Ezt a szappan még a natúr kecsketejes szappanokkal együtt készítettem.

Alapvetően illó nélkül szeretem ezt a fajta szappant, de most tettem bele cubeba illóolajat.

A készítményből kihagytam – tudatosan – az őrölt kávét, díszítésként inkább natúr-kávészappankockákat tettem.

A kávé és a belőle készült termékek  semlegesíti(k) az illatokat és jó a cellulitis ellen… ezért aztán szeretem is használni  a szappanjaim készítésekor a kávét.

A szappanban az összetevők:

elszappanosított olívaolaj,-kókuszolaj,- napraforgóolaj, ricinusolaj.

A szappanban a folyadék 70%-a kecsketej volt és 30%-a főzött kávé volt.

A termékbe – superfat – bőrápolóként szőlőmagolaj került.

A  natúr-készítmény illatosítása cubeba illóolajjal történt. Díszítésként a szappan felébe tettem kicsi kávé szappanmintázatokat (alakzatok).

A szappan massza kiöntésekor a massza egyik felébe raktam plusz kávét is  ettől lett a felső réteg sötétebb színű). Ekkor próbáltam az illesztésekbe – alsó és felső réteg elválasztásaként – beleformázni háromféle geometriai alakzatot ( téglalap, háromszög,kocka).  Nos, ez valahol sikerült, valahol nem  (a téglalapnak készülő elválasztás nagyon viharvert lett).

