Kicsit eltűntem,de megvolt rá az okom: készülök a szemműtétemre  (lelkileg vértezem fel magam!) s szorgosan járok különböző szem és ehhez kapcsolódó vizsgálatokra és emellett a munkámban is mintha csak sokasodnának a tennivalók (a minap  pont arra gondoltam,hogy tuti megnyerem a lottóötöst,ha ilyen intenzitással haladok).

Mindenesetre a “szemorvosgyöngye” az  egyik vizsgálat után megkérdezte: nagyon fájt?

Egy perc gondolkodás után, mondtam  a szemorvosnak, hogy nem fáj, viszont nem látok… baj-e?

Aztán, mintha az rémlene, azt motyogta, h persze, persze ez természetes folyamat.  Viszont, ez után már nem tudtam koncentrálni a projektre, mert ráutaló magatartásként, aktív , menekülési szándék ill. ennek érzete uralkodott el rajtam, (míg eszembe nem jutott, hogy tulajdonképpen csak foltokat látok és amilyen  szerencsém van, a lépcsőnél, dobok egy hátast).

Szóval túléltem a vizsgálatokat,( jöhet a műtét, amit évek óta halogatok) , most már csak a műtét utáni eredményre kívánok koncentrálni.

Egyébként készítettem újabb szappanokat (kávésat, vörös agyagosat, szenes-holttengeri iszaposat is,kamillásat) s közben újítottam dizájnon is: a szappanok készítésekor is kreatívkodtam a díszítéssel, és a nap fénypontjaként! megleptem magam szappannyomdákkal is.

A szappannyomdák mintázatáról annyit,hogy bélyegeken, azok a szimbólumok  találhatóak meg amiket én nagyon szeretek (mind jelentés, mind dizájn tekintetében) és természetesen rajta van a szappanopera logó is.

Soap Opera
Reklámok