Az elmaradhatatlan szappanjaim egyike…

A natúr-szappanban az összetevők:

elszappanosított olívaolaj,- kókuszolaj,-kakaóvaj,- napraforgóolaj és ricinusolaj.

A szappanban a folyadék erős kamillatea volt. A szappan illatát a  citrom illóolaj adja (ennek a szappannak intenzív kamilla-illata van,igazából nem is kellene bele semmi illatosítás), superfatként olívaolajjal erősítettem meg e szappan bőrápoló hatását.  A szappan díszítésénél kreatívkodtam: a tetejére körömvirággolyókat és körömvirágszappan – lapokat tettem és szerintem így is szép lett.

A készítmény színezéseként porrá őrölt kamillavirágzatot használtam, a szappanmassza felébe “mintázva” tettem bele meg a kamilla őrleményt és így értem el ezt a hatást.

A következő kamillás szappant mézes-kamillás módon készítem el.

