íme, kiszáradt a kávés szappanom is. Nagy örömmel vette a család használatba és ez bizony engem is örömmel tölt el ( fantasztikusan jóérzés,hogy a családtagjaim és a barátaim hogyan szoktak örülni a szappanjaimnak)…

Ezt a  típust, érdekes módon, inkább, férfiak számára képzeltem el  és valahogyan rá is éreztek (a legények):  nagyon szeretik a férfi ismerőseim ezt a típusú szappant.

A kávé és a belőle készült termékek  semlegesíti(k) az illatokat és nagyon jó a cellulitis ellen…. így aztán ideális dohányzó emberek számára.

A szappanban az összetevők:

elszappanosított olívaolaj,-kókuszolaj,-sheavaj,- napraforgóolaj,- ricinusolaj volt. A szappanban a folyadék kecsketej és főzött kávé volt. A termékbe – superfat – bőrápolóként szőlőmagolaj került.

A  natúr-készítmény illatosítása citrom illóolajjal történt. Díszítésként a szappanba tettem kicsi kávé szappanalakzatokat (plusz díszítésként az újdonsült szappanbélyeget használtam).

A szappanmassza kiöntésekor a massza egyik felébe raktam plusz kávét is  ettől lett a felső réteg sötétebb színű). Ekkor  az illesztésekbe – alsó és felső réteg elválasztásaként – beleformáztam  kocka alakzatot.

A szappan használatát normál és száraz bőrre javaslom.

Egyébként, fontolóra vettem egy chilis masszázsolaj,- és egy chilis-gyömbéres szappan elkészítését (természetesen csakis kalandvágyból), igaz, nem most, mert egy időre ( legújabb elfoglaltságom: fokusplus projekt),  kivonom magam a forgalomból.

Na, de visszatérve, még egy ideig tűnődök a dolgon.. most lesz is pici időm:ki is használom, többek közt erre is…

