Elrontott natúr – szappant, kisózással (darabos maradt a lúg a szappanban stb),vagy újrarolvasztással (illatproblémák, színkombinációs problematika, vagy “maradékszappanok” felhasználása esetén) helyre lehet hozni hozni a hibát.

Bár, nekem nincsenek jó tapasztalataim a kisózással… az egyik jóbarátom szereti a kisózás alkalmazását, ezért egy éve, amikor nem tetszett az ylang-ylang illós,kecsketejes szappanom illata,akkor, kalandvágyból bepróbálkoztam e szappan kisózásával.

Egyébként logikusabb lett volna az újraolvasztás,hiszen e szappannál csak az illat volt a problémám (kisózást akkor szokták általában használni, ha a lúg darabos marad, vagy nem oldódik fel a szappanban), de nem tehetek róla, én nagyon nem rajongok az ylang-ylang illatért, ezt az illóolajat is csak azért tettem a szappanba,hátha megváltozik a véleményem  és  megtetszik az illat.

Nahát, azon kívül, hogy munkaigényes feladat a kisózás,-  azt a piszkot  ami ezzel jár.. és amíg eltakarítottam, letakarítottam, megtisztítottam a felületeket… félnapba biztos beletelt míg a kisózással és a takarítással  foglalatoskodtam…

Mellesleg szerintem az egész munka nem ér annyit, hiszen a kisózott szappant maximum mosogatáshoz, esetleg mosáshoz használható fel (erőteljesen deficites, munka és időigényes projektnek gondolom) s habár én szeretek a szappanjaimmal foglalkozni, ,  de  a kisózás mint alkalmazási lehetőség- erőteljesen felejtős projekt  nálam.

Reklámok