Nemrég a facebookon jártam és láttam,hogy a face-n egy nagyon kedves ismerősöm munkái,képei megjelennek.

Jobban megtekintettem  és egy blogon kötöttem ki,majd örömmel láttam,hogy lakásfelújítással, technikákkal kapcsolatos segédanyagok lelhetőek fel, melyek konkrét leírásokat tartalmaznak…

Elgondolkodtam azon, hogy lakásunkban, amit nagyjából a két kezünkkel újítottunk fel (méltó büszkeséggel szoktam rátekinteni a lambériára, amit személyesen hőlégfúvózva,újralazúrozva  a lakószobáink fénypontja) örültem volna, ha előbb látom, olvasom és nem kellett volna szakkönyvekben,lakberendezési könyvekben utánanézni az antik festés,antik szobafestés szivacstechnikás módszerét stb (mondjuk annyi előnyöm azért volt, hogy sógornőm lakberendező is).

Mindenestre nagyon tetszik a blogjuk (mint kiderült az ismerősöm az egyik jóbarátjával készíti(k), írják illetve, tartják karban a blogot).

Úgy döntöttem,hogy  felrakom a blogomra, hogy akit érint (s híve az érdekes technikáknak,az igényes,kreatív munkáknak) az bátran tájékozódhat a “szobafesteshazilag.blogspot.com” blogon.

Reklámok