Nagyon régóta terveztem készíteni chilis-gyömbéres szappant.

Gondolkodtam azon, hogy e szappanverziót chilis- mákosan készítem el, azonban emellett készítettem   kecsketejes citromos – mákos,aloés szappant, és kecsketejes mézes- narancsos-mákos, aloés  szappant is (e kétfajta szappanban is a superfat sheavaj volt) és nem akartam  készíteni még egy harmadik hasonló tartalmú natúrszappant (az már nekem túl unalmas lett volna).  Mindhárom szappanfajta elsősorban cellulitis ellen kiváló.

A szappanban az összetevők:

elszappanosított olívaolaj,kókuszolaj,mandulaolaj,ricinusolaj. A szappanban a folyadék kecsketej,- a superfat bőrápoló  sheavaj volt.  A natúr-készítményben tettem még citrom illóolajat, aloe verát,chilit és gyömbért. A szappan díszítéseként körömvirág szappangolyókat, valamint levendula,- mézes szappankockákat tettem.

A készítmény a  chili és a gyömbér miatt tonizáló, gyulladáscsökkentő,fertőtlenítő hatású, antioxidáns.  E szappan használatát mindenképpen nők számára  (a chilit a kozmetikában elsősorban cellulitisre alkalmazzák), normál és zsíros bőrre javaslom.

Reklámok