Nos, rég nem írtam,raktam fel szappanokat a blogra,  igyekszem pótolni elmaradásaimat… A munkahelyem az utóbbi időben nagyon leterhelt  “mentálisan”és ami időm marad(t) azt aztán tényleg igyekeztem a családommal hasznosan (el)tölteni.. No,de “Czuki barátnőmmel” a napokban beszélgettünk egy nagyot és  elhatározásra jutottunk (mert, ugye merjünk nagyot álmodni): az utóbbi idők nehézségeit félretéve “összeszedjük magunkat” és jövőre lefutjuk a “Budapest maratont” (ehhez azonban edzeni kell)! Magam részéről érzem, hogy a vitalitásom csökkent azóta, amióta nem rendszeresen mozgok , és az az igazság, hogy hiányzik a mozgás…  Úgyhogy ez a következő 1 éves terv egyik része..

Ezt a szappanomat (gyöngyvirágos) még a chilis-gyömbéres szappanok gyártásakor  készítettem és most jutottam odáig hogy felrakjam a blogra.

A szappanban az összetevők: elszappanosított olívaolaj,- kókuszolaj,- mandulaolaj,- ricinusolaj,- . A szappanban a folyadék kecsketej,- a superfat bőrápoló  sheavaj volt.  A natúr-készítményben az illatosításért a gyöngyvirág illóolaj, a szappan díszítéséért körömvirág-szirmok és  szárított csalán-őrlemény felel(nek).

Reklámok